welke film is dit? het is een comedy

het is een comedy het begint met een texst die lijkt op het star wars intro met die gele tekst daarna zie je 2 jongens voor een winkel elkaar uitschelden met fack de heletijd, dan zie je dat ze dat al doen vanaf dat ze jong waren en de rest heb ik niet gezien. ik zou graag willen weten welke film dit is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

het zou Jay en Silent bob strike back kunnen zijn, maar ik herinner me geen gele tekst.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fascinerend dat altijd, hoe beperkt de omschrijving ook, de juiste film binnen no-time wordt herkend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
echt ty allemaal echt geniaal dat jullie die film in 5min weten XD jmmr dat ik nog geen duim kan geve maar echt bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan natuurlijk wel 'beste antwoord' geven(10 punten voor antwoorder), 'duimpje' van mij ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
super dat jullie het zo snel weten, ik dacht echt dat met mijn korte info niemand het zou herken ofzo.
Echt bedankt.

Andere antwoorden (1)

Dat is Jay en Silent Bob Strike Back.
Leuke film :)
Ritsuka