Daarover zijn de meningen verdeeld. Niemand weet echt zeker wat er gebeurd is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige mensen denken dat ze vermoord is, maar de meesten denken dat het een ongeluk was. Al kan je wel zeggen dat de paparazzi waren die ze hebben opgejaagd. Al heb ik ook gehoord dat de chauffeur van Diana gedronken had, wat ook niet zo bevorderlijk is voor je rijprestaties....

Toegevoegd na 1 minuut:
Correctie: Al kan je wel zeggen dat het de paparazzi waren die hen hebben opgejaagd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Films hebben in 99% van de gevallen een commercieel doel (geld verdienen) en dus kun je met zekerheid zeggen dat het nooit helemaal klopt. Waarschijnlijk is er wel iets verdachts aan de zaak rondom princes diana, maar of er ook echt moord in het spel zit is niet zeker.

Ik hoop dat je de film leuk vond, maar ik denk dat je de film het beste niet kunt geloven (echter misschien kun je een documentaire vinden die het ondersteund?).