Welke stem heeft Theo van Gogh ingesproken in Monsters & Co.?

Op de aftiteling van Monsters & Co. (Monsters Inc.) staat dat Theo van Gogh een van de 'overige stemmen' heeft ingesproken. Welke?

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik heb de film nog eens goed bekeken en beluisterd. De enige waarin ik Theo van Gogh een beetje herken is het hulpje van George Sanderson. Dat hulpje is degene die "2319! 2319!" roept.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Twee dagen terug (zondag 11 sept) geloof ik, was er ook een show van Eric van Sauers op tv. Daar stond 'ie in de aftiteling onder 'camera'. Viel me ook ineens op.

Het beste antwoord

Ook op wikipedia staat het er niet bij. Bij zijn eigen pagina op imDb staat alleen dat hij een stem heeft gedaan.
Ik dacht eerst Charlie die ook George Sanders heet. Die staat er wel bij.
Op de DVD zelf komt helemaal achteraan komen de Nederlandse of Vlaamse stemmen voorbij. Maar dat gaat zo snel dat het nauwelijks te lezen is. Als ik meer tijd heb dan bekijk het straks een keer op de andere speler.
Het was wel mijn allereerste DVD die ik kocht.

imdb.com/name/nm0324660/otherworks
nl.wikipedia.org/wiki/Monsters_en_co.

Toegevoegd na 12 minuten:
De stem die de Engelse overige stem doet in Monsters en Co. is Jack Angel, maar niet gevonden welke dat dan is.

Toegevoegd na 27 minuten:
Er is wel een stem die een reclamespot doet en nieuwslezer waar geen personage bij hoort.

Toegevoegd na 1 uur:
Zelfs de schrijver/regisseur doet een van de overige stemmen. Als je de 3e bron nm0230032 aan klikt dan zie je zijn foto. Hij lijkt wel een beetje op een van de poppetjes. :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat word jammer genoeg nergens vermeld. Ik denk dat hij 1 van de minder belangrijke personages insprak.

Op deze site vind je de karakters en de bijhorende stemmen. Bij Theo van Gogh staat geen personage.

http://members.multimania.nl/disneypixar/newpage3.html