kan iemand mij helpen met een aantal leuke films?

Ik ben opzoek naar een soort films waarvan er niet een standaard genre van bestaat maar ik zal het omschrijven

Films die zeg maar een soort spel zijn waarbij de hoofdrolspelers in een soort spel zitten iemand al enig idee?

deze 2 heb ik al gezien
Paintball
Predator

Ik zou graag meer van dit soort films willen zien omdat ik dat leuk vind om naar te kijken alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (19)

The Game...met michael douglas ( wel een beetje oud, maar wel leuk! )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ken ik.
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Super film!
Fight Club
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
transformers, spiderman ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The Truman Show

Bron:
http://www.imdb.com/title/tt0120382/

Toegevoegd na 4 minuten:
Starship Troopers

Je kan ook naar imd.com gaan, de film intikken en helemaal naar onder scrollen tot aan "Recommandations". Daar staan films die over hetzelfde gaan als de titel die je ingaf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
A... Vs the world ik weet alleen niet meer hoe die heet:s
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
V for Vendetta met natalie portman
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Scott Pilgrim vs. the World?
The Running Man (van Arnold Schwarzenegger)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Shutter island
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
It's a Mad Mad Mad Mad World
Rat Race
(en volgens mij zijn dit in essentie dezelfde films)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt the tournament eens proberen.
Is een actiefilm over 30 huurmoordenaars waarvan er na 24 uur ééntje over moet blijven, terwijl een aantal rijkelui toekijkt en kan wedden. En vervolgens raakt er ook een priester bij betrokken. Je moet wel een beetje tegen bloed kunnen.

Ook heb je de film ratrace, waarbij een aantal mensen zo snel mogelijk bij een kluis, een aardig eindje weg, moeten komen. Ook hier kijken weer rijkelui toe. In de kluis ligt geld.

Toegevoegd na 3 minuten:
the tournament:
Elke zeven jaar krijgt een willekeurige, nietsvermoedende stad bezoek van dertig meedogenloze huurmoordenaars. Deze komen bij elkaar voor een belangrijk toernooi waarbij ze een gevecht op leven en dood met elkaar aangaan. Een select groepje miljardairs houdt toezicht en gokt op een mogelijke uitkomst. De moordenaar die als laatste overblijft mag 10 miljoen dollar mee naar huis nemen en zich de beste ter wereld noemen. Alle deelnemers hebben een chip in hun lijf waardoor zij door hun tegenstanders te traceren zijn. Priester Joseph raakt ongewild betrokken bij het bloedbad wanneer het zendertje van een van de moordenaars in zijn koffie terecht komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gamer! nooit gezien maar ik weet dat die film bestaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die hard 3

Op een publieke plek in New York vindt een explosie plaats, die opgeëist wordt door een man die zich Simon noemt en alleen met John McClane wil praten. McClane is een zwaar alcoholistische agent die z'n badge niet meer heeft, maar alleen als hij de opdrachten van Simon uitvoert zullen de explosies stoppen.

De film volgt Vince (Sam Riley), een jonge klusjesman die door een vreemde speling van het lot instructies in handen krijgt die voor iemand anders bedoeld zijn. Vince besluit ze zelf op te volgen, onwetend dat hij gevolgd wordt door de messcherpe rechercheur Larry Mullane (David Zayas). Aan het eind van de aanwijzingen bereikt hij een afgelegen huis waar voor veel geld illegale weddenschappen worden afgesloten. Op mensenlevens. Vince heeft de identiteit van de onbekende man aangenomen en blijkt deelnemer te zijn...

War Games

Oud maar leuk. Een student breekt, zonder het zelf te weten, in in de centrale computer van het Amerikaanse leger. Daar denkt hij spelletjes te spelen tegen de computer. Maar deze spelletjes zouden weleens het begin kunnen zijn van de Derde Wereldoorlog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13 Tzameti
http://en.wikipedia.org/wiki/13_Tzameti

Toegevoegd na 2 minuten:
Oops, je bent me voor Mr write.

Toegevoegd na 5 minuten:
Cube
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cube_(film)

Toegevoegd na 7 minuten:
Saw
http://nl.wikipedia.org/wiki/Saw

Toegevoegd na 12 minuten:
Se7en
http://nl.wikipedia.org/wiki/Se7en
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The exam...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"The cube" Deze film is niet voor tere zieltjes bestemd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
saw 1 t/m 6 en saw 3D horror, maar super goed
Cube (1997)
The Cell (2000)
Breathing Room (2007)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gamer (2009) « MovieShocker.com – Watch Movies Online For Free - http://bit.ly/rdHh3b

"Set in a future-world where humans can control other humans in mass-scale, multi-player online gaming environments, a star player from a game called “Slayers” looks to regain his independence while taking down the game’s mastermind."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The Matrix

Toegevoegd na 24 minuten:
Pleasantville.
Dit is niet bepaald een actiefilm maar wel heel apart.
Het gaat over 2 tieners die in een ouderwetse tv serie terecht komen in een jaren 50 gezin en maatschappij maar waar alles hetzelfde blijft.
Veranderingen lijken niet mogelijk en de film is deels zwart/wit.
Langzaam brengen det tieners meer kleur in de serie en in het leven van Pleasantville met allerlei gevolgen.
Vond het best een goede film maar je moet ervan houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'Stay Alive' (http://www.moviemeter.nl/film/34442). Het gaat over een groep tieners die letterlijk in een spel zit. Als dat maar goed komt..