Hoe heet die film?

Ik heb een paar jaar terug op tv een voorstukje van een film gezien waar ik nog steeds de naam niet van weet. Het ging over een vrouw die een dochter had gekregen genaamd Iris. Ze gaat naar buiten de sneeuw in met haar en nadat het kindje sterft van de kou wordt ze veroordeeld voor doodslag. Later laat ze ook de kinderkamer zien. Weet iemand hoe die film heet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het doet mij eerder denken aan een serie genaamd Cold Case.
Dit is een politieserie waarin oude moorden worden opgelost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het zou misschien de engelse film 'Angels Crest' kunnen zijn