Ik zoek een film..

Ik heb ooit eens lang geleden in de rijd van Simon van Collum een scène gezien waarbij een auto achter een vrachtwagen rijdt waar boomstammen afrollen
Jaren 70 of tachtig
Zou een horror film moeten zijn...
Kan iemand mij helpen en zeggen welke film het zou kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit te denken aan 'De vierde man' , maar dat was bij nader inzien toch iets met pijpen of balken die uitsteken achter een vrachtwagen. Ook wel vrij gruwelijk trouwens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee het deed me denken aan het begin van Evil Dead
Het enige wat ik me herinner is die auto die uitwijkt voor een berg boomstammen
Misschien was het wel bij dat film programma op de Belg met Jo de Meyere
....

Antwoorden (1)

Ha, die Duisterling;

Je beschrijving doet me vaag denken aan 'Duel' met in de hoofdrol Dennis Weaver, later bekend als Sam McCloud, sherrif in New York. Regie was van een toen nog onbekende Steven Spielberg.