als ik een film huur via kpn dan zie ik dat daar een punten systeem is met sterren. nu is mijn vraag: wie beoordeeld de films? want er klopt niks van.

soms is er een film met weinig sterren en is het echt een goede film en andersom ook een slechte film met veel sterren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik weet niet de films beoordeeld daar maar ik weet wel dat smaken verschillen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie de puntentelling meer als een gemiddelde. aangezien over smaak niet valt te twisten, kun je natuurlijk een andere mening hebben. Vaak is het als je een film perse wilt zien dat je dit beter wel kan doen ook al heeft deze weinig sterren. Ik gebruik vaak de site van IMDB.com. maar ook hier let ik er niet altijd op, het is slecht een indicatie. Mensen die de film gezien hebben en er over willen stemmen, brengen hier hun stem uit. Er zijn ook mensen die een film heel goed of slecht vinden, maar toch niet hun stem uitbrengen. Let ook op het aantal stemmers, dit kan ook van belang zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat goed of slecht is, is een kwestie van smaak.
Dus jouw stelling klopt niet.
Dat er niks van klopt.
Dat is slechts jouw mening.
Misschien vind ik het wel fantastisch, wat jij slecht vind.
Of andersom.

Verder:
Die sterren geven vaak niet de "kwaliteit" aan, maar
het aantal keren dat een dergelijke film gehuurd is.