In welke volgorde moet je the fast and the furious kijken?

Ik heb net de eerste 4 films gedownload uit de reeks maar ik heb geen idee in welke volgorde ik ze moet kijken :s
Op sommige sites staat de volgorde waarin de films zijn uitgekomen maar soms staat er dat je die nieuwe film, Fast Five na tokyo drift al moet kijken maar ik weet het nu dus helemaal niet meer... kan iemand mij hiermee helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

The Fast and the Furious
2 Fast 2 Furious
The Fast and the Furious: Tokyo Drift
Fast & Furious
Fast Five

Veel plezier !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij kwam tokyo drift ook na iets ofzo.. maar ik weet het ook niet precies
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is de volgorde hoe de films zijn uitgekomen. Het verhaal loopt dus door...
In Tokyo Drift, zitten hele andere acteurs, in latere films komen de oude acteurs weer terug.

Andere antwoorden (1)

Maakt niets uit in welke volgorde je ze kijken: ze lijken toch allemaal op elkaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahaha!!