hoe heet die film die over het complet achter de "valse" maanlanding ging ?

ik weet niet zeker of er een gewone "actie" film over gemaakt is ? (geen documentaire )
maar als het zo is weet iemand de titel ?

Toegevoegd na 1 minuut:
oops complot ; moet het zijn natuurlijk

12 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien bedoel je een van deze: http://nl.wikipedia.org/wiki/Apollo-maanlandingscomplottheorie#Film

Het beste antwoord

Mooie film, ging trouwens over een mars-landing, maar verder geheel overeenkomstig de complot theorie over de maanlandingen.
De titel is Capricorn One.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
Ik wist vaag dat er een film over was
maar dat het om een mars landing ging wist ik niet
thnx

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat je de film 'appolo 18' bedoelt. Komt dacht ik binnenkort in de bios

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is alleen met 1 p en 2 maal een l
film komt uit op 15 september
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apollo 18 gaat over een zogenaamde mislukte reis naar de maan die de er voor gezorgd zou hebben dat de USA gestopt is met de maanlandingen.
Het verhaal ontkent de eerdere geslaagde maanlandingen niet, het gaat dus niet over het complot dat de eerste maanlanding in een Hollywoodstudio zou zijn opgenomen.
Meeste recente wat moet uitkomen Apollo 18

en anders de film van Stenley Kubrick zie artikel
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=16278