Nee. De baron wordt gespeeld door Paul_van_Gorcum
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja bij de vroegere afleveringen wel, en Bassie natuurlijk vlugge Japie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
In de televisieseries speelden de broers Van Toor vanaf 1987 naast Bassie en Adriaan een dubbelrol: Bas speelde de boef Vlugge Japie (1987-1994) en Aad de schurkachtige Baron van Neemweggen (1987). De rol van de Baron zou later gespeeld worden door Paul van Gorcum (1988-1994).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik niet zeker, maar ik denk het wel :)
Ik vind het ontzettend grappig dat er nog volwassenen zijn die nog steeds niet kunnen zien Dat Aad van Toorn in de beginseries de baron was!
Dat pleit voor Aad, die ontzettend goed meerdere characters kon spelen. Echter, als je in een episode Adriaan hoort lachen, zul je tevens de lach van de baron herkennen!

Maarrrr... niet verklappen aan kindertjes he ;-)