Wat is de ziekste film die je ooit hebt gezien ? En wat maakt m zo ziek ?

Ben wel benieuwd naar jullie antwoorden...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Voor mij de '120 dagen van Sodom' van Pasolini...... O.a. de scene van een ontvoerd meisje dat gedwongen wordt poep te eten met spijkers erin. Het blijft altijd op je netvlies gegrift.

An American Crime, Extreem goeie film, maar de eerste film ooit die mij heeft doen slikken en trillen.

Outbreak, vanwege het virus......

Cannibalo Brutalo Een film uit de jaren 70, de meest mens respectloze film die ik ooit gezien heb. Een echte afrader!

1. Cannibal Holocaust Omdat daar een echte aap, een echte schildpad en een echt buideldier worden gedood. Deze film (in het bos gevonden camera met huiveringwekkende beelden) vormde de inspiratie voor The Blair Witch project.

2. Men behind the Sun Japanse film over de gruweldaden van Japanners in China. Een (echte) kat wordt in een bak met hongerige ratten gegooid. De kat wordt langzaam kapotgeknaagd in een minutenlange en totaal overbodige scene. Helaas was het geen truc maar echt. De ratten worden even later met een vlammenwerper levend verbrand. Helaas ook echt. De rest van de film bevat nog meer martelscenes van mensen. Deze zijn gelukkig nep, maar ook moeilijk verdraagbaar.

Cannibal Holocaust ook bij mij op 1. Jaren '70 klassieke wansmaak.

The Hostel. Ik neem dat ik die vorig jaar heb gezien. Echt smerige film over mensen die voor veel geld ontvoerde tieners mogen verminken/vermoorden.

Blair witch project, Supergoeie film. heel veel onduidelijkheid, en 't eind is zo goed. vette film.

Ken Park. Dit voornamelijk vanwege het belachelijke verhaal erin. De hoofdpersoon trekt zichzelf af terwijl hij zich half ophangt en zijn vader pijpt de zoon omdat hij er zin in heeft. De film is een echte cultfilm en is geniaal vanwege het belachelijke verhaal erin.

Requiem for a dream.. Extreem naar, drugsverlsaafden,prostitutie, ontstekingen, paranoia...niet chill

House of 1000 corpses Het enige wat ik dacht is dat je wel behoorlijk ziek in je hoofd moet zijn om zulke dingen te verzinnen of om dit überhaupt leuk te vinden om te kijken.

Hard Candy, vanwege het controversiële onderwerp.

Bronnen:
http://www.imdb.com/title/tt0424136/

Clockwork Orange

Henry, Portrait of a serial killer vond ik erg naargeestig.

Ik heb Ichi the Killer liggen maar moet hem nog zien. Die schijnt extreem smerig te zijn.

Bronnen:
http://www.imdb.com/title/tt0296042/

Ik heb nog nooit zo'n maagomdraaiende film gezien als 'Bridget Jones Diary'! wat een pulp.

afertical intellegence. Ik vind hem zoo saai

American History X, vanwege de stoepscene...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100