Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In VLC media player hoor ik als ik 5.1 surround gebruik geen stemmen en bij 4.1 wel, hoe los ik dit op?

Ik heb een Logitech Z906 set aangesloten op mijn pc, als ik een film kijk in VLC Media Player en ik bij Audio>Audioapparaat 5.1 in stel hoor ik al het geluid behalve de stemmen, als ik ipv 5.1 4.1 in stel dan hoor ik het wel allemaal... hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk kan hij dat gewoon niet aan. Wat doet hij zonder koptelefoon?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het apparaat dat het geluid weergeeft (Logitech) kan waarschijnlijk 5.1 geluid weergeven, terwijl je dat wel instelt.

De stemmen worden meestal over de center speaker weergegeven.

Het zou natuurlijk ook nog kunnen dat je center speaker niet werkt (als je die hebt).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het apperaat (Logitech Z906) is juist een 5.1 surround speaker set ;) kijk meer is op google. en vervder hoor ik bij andere muziek wel alles uit ALLE boxen (inclusief de center speaker)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okay, dat je center speaker het niet zou doen (kabeltje los o.i.d) had gekund toch. Mijn zin in het antwoord klopte niet helemaal :-(

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding