Nee er zijn in totaal 8 seizoenen gemaakt van charmes. De laatste aflevering van seizoen 8, forever charmed is de laatste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was het maar zo! Is echt de gaafste serie ever!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De serie is in 2006,na het 8e seizoen gestopt ivm slechte reviews,tegenvallende kijkcijfers en ruzie's van de actrice 's onderling.
Nee dus.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik zie net weer dat ik deze vraag 5 maanden geleden ook heb beantwoord.
Kijk maar bij gerelateerde vragen,haha!^_^!
Bronnen: