is er ook een film die TITANIC 2 heet?

ik vind de film titanic echt super mooi, maar ik had op Youtube gekeken naar het 2e deel van TITANIC en er was wel een trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=-IpOmsO7OaY&NR=1

die heet TITANIC 2 Jack is back,
er is zelfs een trailer van TITANIC 3:

http://www.youtube.com/watch?v=ZX-QVpmG7b4&feature=related

die heet TITANIC 3 Never Let Go

ik dacht dus dat er meer delen waren, maar ik heb er nog nooit een gezien, bestaat er wel écht een titanic 2 en 3?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.7K

Het beste antwoord

Ja,je hebt een film die Titanic 2(2010) heet.

Deze film speelt honderd jaar na het originele verhaal.
Gaat over een cruiseschip dat ook Titanic heet en ook zinkt.Vaart ook tegen een ijsberg aan en komt terecht in een tsunami.
Schijnt wel een hele slechte film te zijn,hoor.(1.9 op IMDB)
Er is geen Titanic 3.
Die trailers zijn fake-trailers.
Fan- made en dus nep.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke bedankt voor het antwoord!!

Andere antwoorden (3)

Lijkt me niet.
De boot is gezonken en daarmee was het verhaal wel af.
Zo lang de boot niet in het echt geborgen is, kunnen ze ook niet verder met het verhaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb de film titanic 2 gevonden helaas moet je wel tussen de film door een uur wachten maar ik heb zelf nog niks gehoord van titanic 3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zijn trailers gemaakt door fans van Titanic. De beelden die zijn gebruikt zijn van andere films. Zou ook raar zijn dat er een 2e Titanic komt terwijl de Titanic in deel 1 al is gezonken.