Hoe bekom ik Nederlandse ondertitels van een engelstalige film in een tekstbestand?

Ik zou graag de Nederlandstalige ondertitels van een engelstalige film bekijken in een wordbestand of pdf-bestand, maar hoe bekom ik dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Je kan zoeken naar Nederlandse ondertiteling van je film. Van bijna alle films is er wel Nederlandse ondertiteling, behalve van films die net uit zijn.
Een site met veel ondertitels (subs) is: http://subscene.com/
Dan zoek je naar je film en kies je de juiste taal.
Dan kan je de juiste kiezen en die download je dan. Dat is een zip bestand, en als je die opent zit daar een .srt bestand in. Deze kun je ook gebruiken als ondertitel voor films in bijvoorbeeld VLC player.
Maar je kan het .srt bestand ook openen met kladblok en dan kun je alle ondertitels per tijd bekijken.