Weet iemand hoe deze film heet?

Ik ben op zoek naar de volgende film:
Het gaat over een rijke oude man, en wordt constand vergezeld door zijn familie, in de hoop dat hij zijn erfenis aan hun nalaat. Uiteindelijk komen ze erachter dat hij failliet is, en willen plots niets meer met hem te maken hebben. Alleen een jongen wilt voor hem zorgen, en nemen hem in huis. Dan blijkt dat hij helemaal niet failliet is, maar dat dit een test was of zijn familie echt om hem gaf.
Alvast bedankt aan degene die de titel weet!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die man is wel echt geniaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja moi

Het beste antwoord

Ik denk dat je de film "Greedy" bedoelt. Met Michael J. Fox en Kirk Douglas als rijke oude oom. De film is uit 1994.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt! Je was me voor! +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, wilde ik ook net zeggen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel, dit was hem!

Andere antwoorden (2)

the royal tenenbaums
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat verhaal gaat toch iets anders hoor!
Ik denk ook de Royal Tenenbaums