Hoe heet deze film met Jacky Chan in de hoofdrol? (zie beschrijving)

Ok, Jacky Chan zit er dus in en de film gaat over een soort van vecht wedstrijd om de verloofde van zijn broer terug te winnen (die is ontvoert door de maffia). Op het einde moet hij dus tegen een grote man vechten die zijn tegenstanders op het einde een kus geeft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien bedoel je 'Battlecreek Brawl', ook wel 'The Big Brawl' genoemd, uit 1980?