weet iemand leuke paarden films?

behalve black beauty, hidalgo en spirit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry van mijn reactie had beschrijving niet gezien

Antwoorden (8)

Ik heb vroeger de boeken stuk gelezen van "De Zwarte Hengst" van de schrijver Walter Farley. Volgens mij is daar ook een film van, The Black Stallion, met in de hoofdrol Mickey Rooney. Die film is uit 1979. in 1983 is er nog een fim gemaakt. Die heet The Black Stallion returns ...
13 jaar geleden
The horse whisperer is een hele mooie. Wel meer een drama film.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Seabiscuit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Black beauty
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat een onterechte minnen, prachtige film uit 1994. + van mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zie nu dat je waarschijnlijk een min te pakken hebt omdat black beauty al door de vragensteller genoemd was. dus dan heb je mijn plus kado.
Flicka 1
Flicka 2
Secretariat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb pas geleden de film "Secretariaat "gezien. Gaat Over een paard die in de jaren 70 van de vorige eeuw in amerika paarden races won . Mooie film met o.a. John Malkovich. Gaat over dochter die met een paard tegen alle verwachtingen toch goed kon racen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dreamer mijn droompaard.
Gaat over een meisje die van een doodziek paard een echte winnaar op de renbaan maakt. Mooie film voor de hele familie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The silver brumby, met Russel crowe uit 1993.