Wanneer komt Harry Potter 7 part 2 uit op dvd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgensmij de wettelijke minimum 2 maanden na premiére datum. Ik weet niet meer wanneer hij in premiére is gegaan. Bij oa Free Record Shop hangt altijd een lijst met wat wanneer op DVD komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar als ik jouw was zou ik toch overwegen de film in 3D te kijken in de bioscoop.
Het ziet er echt heel erg cool uit!

Het beste antwoord

Als het goed is het nog niet uit op dvd, maar op bol.com kun je de dvd alvast bestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voorlopig nog niet. Hij is pas in de bioscoop.

Toegevoegd na 36 seconden:
Hij blijft voorlopig nog wel in de bioscoop draaien omdat er zoveel mensen naartoe gaan.

Toegevoegd na 2 minuten:
Volgens deze site 15 november
http://windows7themes.net/harry-potter-and-the-deathly-hallows-part-2-dvd-release-date.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
''Based on all facts above, I assume that Warner Bros will release the Harry Potter And The Deathly Hallows Part 2 DVD on November 15th, 2011 – November 30th, 2011 '' Dat schat hij. Niet eerder dan 2 maanden na de bioscoop premiére, en niet later dan 1 maand voor kerst :P haha, lekker duidelijk !! Ga maar gewoon uit van het antwoord van wow ;)