Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet een fimpje op bijvoorbeeld youtube, ik zoek iets speciaals..

Ik zoek een filmpje of een klein stukje film van CSI las vegas, seizoen 10, aflevering 13, die met die autoraces tusse jongeren, in de aflevering komt muziek van peter fox voor, stadtstaffe, terwijl ze bezig zijn in het lab, weet iemand een link om dit stukje te kunnen bekijken, of heeft iemand zelf CSI op dvd e kan diegene dat stukje even op youtube zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
634

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit kan nog wel eens lastig worden. Om eerlijk te zijn geef ik U weinig kans,om het op deze wijze nog terug te vinden. Alhoewel er wel een redelijke optie bestaat en dat is Spotnet. In dit moderne programma worden allerlei bestanden aangeboden,welke vervolgens gedownload kunnen ,worden. Op dit moment staan er ruim 100.000 "spots" in de aanbieding en ik kwam de afgelopen maanden vrij veel afleveringen van CSI tegen. Mogelijk is dat iets voor U ? Als U de afbeelding bekijkt zal het opvallen,dat daarop Films staan genoemd in diverse varianten. Daaronder staan de series. Hier kunt U Spotnet download indien gewenst.

http://downloadvinden.nl/spotnet.html

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding