Waarom doen mannen in films/series het haar van hun vriendin achter haar oor vlak voordat ze gaan zoenen?

Dit viel me op, en ik weet niet waarom het is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (6)

Ik denk dat dat is zodat het haar niet in beeld zit voor de kijker. Bij een spectaculaire filmkus zit toch niemand te wachten op een bos haar voor datgene waar het om draait?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zit het niet in de weg en kan de camera alles beter zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat een haar in je mond niet zo prettig is. Logisch toch. Dat kriebelt en leidt af van het zoengebeuren.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, en het is niet alleen in films hoor. Ook in het echt wordt dit (waarschijnlijk om bovenstaande reden) gedaan.....
Misschien omdat het anders in de weg zit? Of ze doen het gewoon zonder er bij stil te staan, net zoals aaien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behalve de al gegeven antwoorden denk ik dat het er erotisch en liefdevol uit, dat kweekt emotie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een teken van genegenheid. Zelf heb ik dat ook een aantal maal ervaren: dat een man het haar achter mijn oren streek, ook zonder dat er een zoen aan te pas kwam.