Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom doen mannen in films/series het haar van hun vriendin achter haar oor vlak voordat ze gaan zoenen?

Dit viel me op, en ik weet niet waarom het is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Ik denk dat dat is zodat het haar niet in beeld zit voor de kijker. Bij een spectaculaire filmkus zit toch niemand te wachten op een bos haar voor datgene waar het om draait?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zit het niet in de weg en kan de camera alles beter zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat een haar in je mond niet zo prettig is. Logisch toch. Dat kriebelt en leidt af van het zoengebeuren.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, en het is niet alleen in films hoor. Ook in het echt wordt dit (waarschijnlijk om bovenstaande reden) gedaan.....
Misschien omdat het anders in de weg zit? Of ze doen het gewoon zonder er bij stil te staan, net zoals aaien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behalve de al gegeven antwoorden denk ik dat het er erotisch en liefdevol uit, dat kweekt emotie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een teken van genegenheid. Zelf heb ik dat ook een aantal maal ervaren: dat een man het haar achter mijn oren streek, ook zonder dat er een zoen aan te pas kwam.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding