Wat voor 3d bril , is die van de pathe?

Ik heb een 3d bril van de pathe, maar wat voor 3d bril is het? En weet iemand filmpjes op youtube, of plaatjes die je daarmee in 3d kan kijken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Dat zijn zover ik weet passieve 3d brillen waar bij je een speciaal systeem nodig hebt om 3d mee te kunnen bekijken. Je kan ze dus nooit op jou computer gebruiken om yt filmpjes in 3d te zien.

Toegevoegd na 25 minuten:
Als je 3d yt filmpjes wil kijken kan je dat doen met cyaan-rood brillen. Die je ook wel bij DVD's hebt zitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje, ik heb inmiddels rood cyaan brillen en het werkt super :)

Andere antwoorden (2)

Je kan helaas niet met die bril andere dingen bekijken. Daarvoor heb je een systeem voor nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is OF een real-3D bril OF een Imax 3d- bril. allebei niet bruikbaar voor youtube filmpjes waar je een red-cyan 3d brilletje voor nodig hebt.