The Persuaders (de Versierders) was een serie uit 1971 met (de typische engelsman) Roger Moore en (de grappige amerikaan) Tony Curtis.

(Zie: http://www.youtube.com/watch?v=aO_yyCPmTu0)

De geruchten gaan al sinds 2005 dat er een opvolger (film) komt met Hugh Grant en George Clooney.
(Zie: http://www.youtube.com/watch?v=t6nzQu4ysb8&NR=1)

Als je de serie gezien hebt, denk je dan dat dit een waardige opvolger kan worden?
Mocht je de serie niet gezien hebben, denk je dan dat dit een goeie film wordt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ha, die CJL;

De meeste mensen zullen zich de serie niet meer zo goed herinneren. Ik wel; kort geleden zijn er nog afleveringen herhaald, leuk maar absoluut gedateerd. Als de makers hier slim gebruik van maken en geen carbon copy als doel hebben kunnen ze vast een leuke film maken met een knipoog naar Moore en Curtis. Ik denk dan een beetje in de trent van de Starsky & Hutchfilm.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

't Zijn er wel twee bij elkaar ...LOL. Vond het toentertijd een leuke serie, zou nu erg gedateerd overkomen, denk ik. Dus, kom maar op met die film!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De echte fans zullen vinden dat het origineel niet overtroffen kan worden.
Wat was dat overigens een fantastische leadermuziek
bij die serie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Clooney en Grant, klinkt als Stiefbeen en zoon en dat kan ook niet meer. Laat maar zitten.
Anna