Waar blijft Knikkebeen vanaf deel 4?

In deel 3 kocht hermelien knikkebeen, en ik dacht dat hij met sirius meeging, maar dat weet ik niet meer zeker. Ik weet wel dat J.K Rowling schreef dat knikkebeen 150 jaar oud wordt en de slag om Zweinstein overleefde, dus ze leeft nog wel. Is ze dan gewoon in het verboden bos of zo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Knikkebeen is er nog wel in deel vijf, daar pakt hij het oor waarme Fred en George de orde proberen af te luisteren

Het beste antwoord

Ik hoop dat je engels goed is, onderstaand verhaal vond ik op de engelse wiki.

Kortweg komt het er op neer dat het niet geheel bekend is wat er met Knikkebeen gebeurd is terwijl Hermelien naar Gruzielemensen zocht.
Het vermoeden is dat hij bij de Weasley's verbleef.

"During the height of the Second Wizarding War, Hermione and Crookshanks came to stay at the Burrow, but Hermione left with Harry and Ron after Bill Weasley and Fleur Delacour's wedding reception was interrupted by Death Eaters.[7] It is unknown what happened to Crookshanks while Hermione was searching for Horcruxes; most likely, he stayed in the Weasley's care, given Ginny's fondness of cats. Alternately, he may have left the Weasley household alone."

http://harrypotter.wikia.com/wiki/Crookshanks

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanks!