Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand de titel van de volgende horrorfilm?

Ik weet niet zeker of het een echte horrorfilm is, maar ik weet wel nog dat ie eng was:
het ging over een zwart figuur (ik denk de dood), met een kap enzo die door muren en spiegels heen kon gaan en die dan mensen met een zeis vermoordde.
Ik weet dat het niet veel informatie is, maar ik hoop dat toch iemand de titel weet.

Toegevoegd na 21 minuten:
Het is al een iets oudere film, want ik heb hem een aantal jaren terug op tv gezien, niet in de bioscoop. Dus hij is van 2007 of 2006 of jonger (misschien zelfs een heel stuk jonger). De moordenaar komt niet alleen uit spiegels maar ook uit muren zoals bij Nightmare on Elm Street 2010 (zie afbeelding).

Toegevoegd na 22 minuten:
Het is al een iets oudere film, want ik heb hem een aantal jaren terug op tv gezien, niet in de bioscoop. Dus hij is van 2007 of 2006 of jonger (misschien zelfs een heel stuk jonger). De moordenaar komt niet alleen uit spiegels maar ook uit muren zoals bij Nightmare on Elm Street 2010 (zie afbeelding).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
772

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

The Frighteners, met Michael J Fox.
Een griezel/comedy film.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet bijna zeker dat jij de goeie heb gevonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dit is hem! Dankjewel!

Andere antwoorden (1)

je praat over magere hein die je bespreekt, kan het mirrors zijn dat is een film dat iemand moord via spiegels >:$ ik had trouwens nog een vraagje over je antwoord bij mijn vraag moet je maar even kijken :$
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding