Komt er een 4e verfilming van twilight?

Komt van het 4e boek van de twilight serie (breaking dawn) ook nog een film?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja,
Er komt nog een film. Breaking dawn komt in 2 delen uit omdat het niet in 1 film past. Hij komt volgens de bron 18 november in de bioscoop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ja deze komt nog, ik weet alleen zo niet wanneer

Toegevoegd na 2 minuten:
18 november komt ie als het goed is uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.pathe.nl/film/16578/the-twilight-saga-breaking-dawn-part-1

wordt 18 november 2011 verwacht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yup, deze komt 18 november uit, in noord amerika. Ik weet niet of hij dan hier ook al te zien is.

Part 2 komt in de loop van 2012 pas :(