Weet iemand hoe die film heet met die vrouwelijke Robot die uiteindelijk weet te ontsnappen uit een legerruim?

Het is niet ex machina. Wel is het nog niet zo'n oude film.
Ik herinner me fragmenten

Een man heeft een ziek dochtertje en probeert via robots een genezing te vinden.

De robots ogen heel menselijk.

Er zijn andere robots waar de hoofdrol robot mee spreken kan in hun robot taal.

Die andere robots zijn een soort beveiligers.

Ook is er beneden in een soort van cel waar meerdere "robots" (robots in maak zitten) een man met een robot arm, die later ook een rol heeft in het ontsnappen. De arm ziet er heel menselijk uit.

Op een gegeven moment wordt ze door de baas van de dokter zonder dat die man het weet een kill machine.

Ze is in het begin heel bang.

Op een gegeven moment wordt de dokter gebeld die dan bij zijn dochter in het ziekenhuis is dat die snel terug moet komen.
Allemaal bewakers staan gewapend klaar voor de dichte loods waar zij in zit.de dokter gaat ongewapend de loods in waar ze een soort van ballet dans blijkt aan het doen te zijn

De film eindigt dat het dochtertje iets vraagt "mag ik mama even spreken"?
En dat dan die vrouwelijke hoofdrolspeelster robot in beeld komt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Ik denk dat je 'the machine' uit 2013 bedoelt. Is dit de film die je zoekt?