Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet deze film?

Ik ben de titel kwijt, maar ik kan alleen nog vaagjes de verhaallijn herinneren. Kan iemand me helpen? De film gaat over een een koppel (man-vrouw). Ze kregen op een avond ruzie en de vrouw (?) gaat weg en wordt aangereden en overlijdt. De man krijgt heel veel spijt en komt een elf (?) tegen. Deze geeft de man de kans om weer terug de tijd in te gaan en dit te voorkomen en alles komt goed..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Bedoel je Heaven can wait?... ik hoop dat dit hem is voor je.

Toegevoegd na 4 minuten:
nee dit is hem niet sorry... denk denk..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is hem helaas niet.... Maar toch bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aha je was sneller dan mij... het laat me niet los. Welke taal weet je dat wel?
Ik denk dat het The Family man met Nicolas Cage is.
Daarin hij een harde zakenman is die mag meemaken hoe zijn leven geweest zou zijn met een vrouw die hij jaren daarvoor heeft verlaten. Komt toch weer terug bij zijn eigen leven en neemt contact op met haar en krijgt een tweede kans van haar.

Just like heaven is ook zo'n film. Een vrouw die op weg naar een date na een ongeval in een coma komt. Een man die in haar appartement trekt, krijgt in contact met haar geest en moet ervoor zorgen dat de stekker er niet uit wordt getrokken. Het lukt uiteindelijk en na het ontwaken uit de coma weet ze niet meer wie hij is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk aan If Only met Jennifer Love Hewitt (zolang geleden dat ik die gezien heb)
http://www.moviemeter.nl/film/13340
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het niet Ghost met Patrick Swayze en Demi Moore?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding