Herkent iemand hier een film in ?

Beer sluit vriendschap met een kind. Of het een jongen of meisje is weet ik niet meer, volgens mij jongen. er wordt ook een legende besproken over beren door een indiaan. Als het iets anders is over een beer en kind is het ook goed. Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

"True heart", uit 1999. Een broer en zus overleven na een vliegtuigongeluk in Canada door de hulp van een indiaan en zijn beer. Met Kirsten Dunst en Zachery Ty Bryan.
Plaatje bij antwoord
Amadea
12 jaar geleden
Had je die vraag net ook al niet gesteld?

Ik kom weer op Brother Bear.

Daar wordt een kind voor straf omgetoverd tot beer. Die sluit vriendschap.
Er komt een indiaan in voor.