Wie weet een leuke film? Die leuk is voor jongens en meisjes in de leeftijdscategorie 14-17 jaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

American pie
Scary movie
Superhero movie
Eurotrip
En als je een actiefilm wilt wil ik je the tournament aanbevelen, over 30 huurmoordenaars waarvan er na 24 uur 1 mag overblijven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

'meet the fockers'? Uh.. 'meet the Spartans'? Komedie doet het altijd wel goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Source code als je van scifi houdt en pride and the prejudice voor iets romantischer's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
THE hangover 1 of nu in de bios hangover 2.
Due Date
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
New Kids Turbo.

Of Pirates of the Carribean

The Fast and the Furious

The Pacifier

Maar die zullen ze allemaal wel kennen, denk ik. Dat heb je waarschijnlijk met elke film die je uitkiest...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behind enemy lines colombia is ook een goede film
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je van actie houd: transporter 1,2 en 3 / crank 1 2 & 3. Allemaal met jason statham
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
''Groundhog Day'' is een film die iedereen gewoon leuk/gaaf/hilarisch moet vinden. Ik heb hem pas gezien met dezelfde leeftijdsgroep en dat was een succes.

Meer puberachtige humor zit in ''There's Something About Mary'' daar heb ik me een paar jaar geleden helemaal scheel op gelachen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dumb and Dumber
12 jaar geleden
Home Alone
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
She's the man
Eurotrip

Dit zij toch echt wel twee aanraders als je een gezellige avond wilt beleven ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kevin en perry
white chiks
The Bourne Ultimatum
the mask
yes man
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Twilight, een serie van drie films over jonge vampieren, met een vleugje romantiek.
De films zijn zeer populair bij tieners.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hangt een beetje van de smaak van de mensen af denk ik... persoonlijk vond ik de pirates of the caribbean erg leuk, en de titanic, en de sixth sense, en harry potter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
White Chicks of Taxi (1,2,3 of4)