Zijn er nog bioscopen waar de film "Kruistocht in Spijkerbroek" draait?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan, indien je dit wenst en hebt, films huren via je digitaal tv-kanaal. Of Huren in een videotheek, biblio- of mediatheek Of Kopen in de winkel Of Lenen van iemand die je kent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet ik, maar daar gaat het in deze niet om;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar wel om? Ik heb hem wel gezien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat erom dat ik er voor een bepaald project dit jaar geweest moet zijn. Maar dat kan dus niet;)

Antwoorden (3)

Nee, films van ~6 jaar geleden zijn niet meer in de bios te zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, bioscopen zijn echt voor recente films. Oudere films zie je nog wel eens in Arthouse-bioscopen, maar daar wordt in de regel een heel ander type film gedraaid. Wil je Kruistocht in Spijkerbroek nog in een zaal zien, dan zou je net de mazzel moeten hebben dat hij een keer in een buurthuis in de buurt vertoond wordt.

De DVD ligt echter al enige tijd voor ergens rond de 5 euro in de opruimbak, van Bart Smit tot de Witte Boehandel, van Blokker tot Kruidvat. Vrij recent nog gezien, dus ergens moet je hem nog kunnen krijgen. En anders altijd nog via Internet, nieuw of gebruikt.

Kun je hem lekker kijken in je eigen thuisbioscoop ;-)
Verreweg het gezelligst en het voordeligst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank voor je antwoord, maar ik wil voor andere doeleinden weten of 'ie nog draait, ik ga er niet heen ofzo;)
De video en bluray zijn al te koop (en te huur) van deze film, gewoon lekker in jouw "thuisbioscoop" kijken dus! :)