Krijgen mensen betaal voor hun youtube filmpjes?

Sommige mensen op youtube hebben heel goed bekeken filmpjes (Lees ongeveer 1.000.000). En als je soms kijkt hoe ze die maken zie je wat voor apparatuur daar aan te pas komt. Met een filmpje van freddiew als je naar de apparatuur kijkt kom je toch al uit op een bedrag ver boven de 1000 euro. Waarom zouden ze filmen als ze er niets voor krijgen. Dus eigenlijk 1000 en euro's weggooien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

als je goeie content biedt en niet alleen maar 1 goed filmpje maar continue en je heb of maakt goeie exposure dan is youtube zeker geneigd je partner te maken want reclame die via populaire filmpje mee kan komen wordt dik betaald.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je youtube partner wordt krijg je geld voor het aantal hits wat je haalt.

Toegevoegd na 54 seconden:
Sorry voor de reclames die je laat plaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er word ook veel geld verdiend met de reclame voor een filmpje en wat onder een filmpje staat, van die irritante balkjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rutge
12 jaar geleden
Dat geld gaat naar YouTube, niet naar de eigenaar van het filmpje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh dacht ik altijd.....