Bij de film: The Net, is die vrouw op een soort chat bestaat die chat ook echt, en wat is de link??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Linkje van de scene? Maar ik gok van niet. In films gebruiken ze meestal zelf verzonnen programma's.

Het beste antwoord

Ha, die Duivel64;

The Net dateert uit de tijd dat het World Wide Web bekend begon te worden bij het grote publiek. Het is niet waarschijnlijk dat chatrooms of bulletinboards die in de film zijn gebruikt ook echt voor het publiek toegankelijk waren laat staan dat ze dat nu nog zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mensen die iets van computers weten vinden dit een heel surrealistische film. Dus die chat ga je echt niet vinden.