Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet de nieuwe versie heet van de film''a roman holiday''?

Ik heb laatst een film gezien dat blijkbaar de nieuwe versie was van ''a roman holiday'' oorspronkelijk uit 1953 (die met Audrey Hepburn en Gregory Peck).
Het heeft eigenlijk dezelfde verhaallijn, maar dan moderner en het speelt zich niet af in Rome, maar in Venetië. Een meisje die de dochter is van een rijke baas wordt constant in de gaten gehouden en vlucht weg bij een jongen achterop de scooter. Ze gaan naar Venetië (en uiteindelijk ook nog een paar andere steden), ze worden verliefd, maar later blijkt dat die jongen ook een van de bodyguards van haar vader is.
De film eindigd in een soort concertzaal in Londen, want hij is gestopt met bodyguard zijn en wilde musicus worden. Nouja het eindigd in ieder geval goed....
Ik zou deze film graag op dvd hebben, maar kan maar niet vinden hoe deze heet. Veel mensen weten over welke film ik het heb maar weten de naam niet te zeggen....
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
932

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Bedoelde je 'Chasing Liberty' met Mandy Moore?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding