Wie weet er een gratis site waar je dus gratis online films kan kijken voor de IPod touch?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Volgens mij is het officieel niet mogelijk.

Apple maakt hele mooie producten, maar zet er ook beperkingen in. Je kan dus alleen maar films erop zetten via iTunes. iTunes zet een film dan weer om in een formaat wat de iPod kan lezen / begrijpen / omzetten.
Om een online film te kunnen starten is een programma nodig, wat raad weet dus met de formaten (divx, wmv, avi enz), wat weet als jij op een link klikt in bijvoorbeeld Safari dat deze geopend wordt enz.
Daarnaast zijn er volgens mij nog geen officiele apps die iets van video on demand doen.

Als je iPod gejailbreakt is, zou je eens kunnen kijken op myCinema voor films en iStreamNet voor series :)