Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een leuke, luxe bioscoop in de regio midden nederland?

Ik wil met mijn gezin eens naar een bioscoop die net wat meer bied. Zo schijnen er hele luxe bioscopen te zijn waar je bijvoorbeeld bedient wordt ipv dat je in de pauze zelf iets moet gaan halen?
Wie weet iets?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zoiets heet een servicebioscoop.
Als je op die zoekterm googelt, kom je van alles tegen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Er is een aantal bioscopen waar je inderdaad kunt worden bediend als je een film zit te kijken. Ik ben heel wat jaren geleden eens in Druten in zo'n bioscoop geweest, maar ik weet niet of die er nog zit. Ik weet in ieder geval wel dat in Zevenaar een bioscoop zit die tijdens de film een bediening heeft.

Overigens vind ik het zelf erg irritant als er tijdens een film mensen rondlopen met drankjes; je wordt toch afgeleid en daardoor mis je net die ene scene... maargoed, dat is mijn mening.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cinema Roma in Wijchen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mustsee in Breda. Je hebt meerdere filialen maar van Breda weet ik dat hij heel mooi is. Met een VIP gedeelte waarin je drankjes bediend kan krijgen..het is wel ietsje duurder dan gewone plaatsen in de zaal maar dan heb je ook wat.

Toegevoegd na 35 seconden:
by the way: er komen met het ov of parkeren naast de deur is daar ook makkelijk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoewel niet in midden-Nederland, is met afstand de mooiste bioscoop van Nederland toch wel het Tuschinski theater in Amsterdam (zaal 1). Hier kan je een zogenaamd VIP-arrangement krijgen waarbij je een eigen VIP-ruimte en welkomstdrankjes etc. krijgt. Voor twee personen heb je ook nog de zg. Love seats incl. champagne en zoutjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.cinemec.nl/index.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Look films of other country which too are a little unknown to the World spectator! http://rusfilmsforforeigner.narod.ru/

Download through torents filled in on Ifolder.ru
All successively!

Excuse, Dutch, as well as I do not know English language, I can not find on a site as most to create themes, on it I write the message here.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bioscoop Lux in Nijmegen

Mariënburg 38-39
6511 PS Nijmegen
Reserveringstelefoon: 0900-5894636
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding