wanneer komt PROM van disney uit in nederland op in de bioscoop?

En als hij niet in de bioscoop komt weet iemand dan of hij op DVD komt en wanneer?

Toegevoegd na 14 minuten:
PROM is dus een film van Disney. Hij komt volgens mij uit op 29 april in de verenigde staten.

Toegevoegd na 21 minuten:
Ik bedoel dus Prom zonder hoofdletters. Het is geen afkorting. (:

Toegevoegd na 32 minuten:
Okay, ik weet inmiddels dat prom niet in de bios komt hier (bedankt Mr.Tomaat!). Weet iemand of of hij wel op dvd uitkomt (want het gebeurt toch wel eens dat een film niet in de bios komt maar wel op dvd?)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Prom of PROM :P komt niet in Nederland in de bioscoop volgens dit bericht. Even goed lezen want eerst gaat het ergens anders over.

Toegevoegd na 7 minuten:
De film zal wel op DVD komen en vast ook wel in Nederland verkrijgbaar zijn. Reken daar zo'n 4-6 maanden nadat hij uit de bioscoop is voor. Sowieso staat hij nu al als DVD op Amazon maar nog niet leverbaar.