Hoe word je acteur in een serie van Nickelodeon?

Mijn broertje wilt heel graag een serie spelen (van Nickelodeon). Hij vroeg mij hoe dat moest. Misschien weet een van jullie het?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12.2K

Het beste antwoord

Het is eigenlijk niet makkelijk om "zomaar" in een serie te gaan spelen. Hoe kom je daar tenslotte in?

Je kunt een opleiding doen voor acteur, en/of je inschrijven bij een castingbureau. Sommige acteurs van nu, hebben wel een opleiding gehad en sommigen niet. Soms wordt je gewoon gecast bij een castingbureau. Er is ook nog een mogelijkheid om er per ongeluk "in te rollen" maar dan moet je bijvoorbeeld iemand kennen, die bij de televisie werkt.

Hier vind je wel al de informatie die je nodig hebt. Succes ermee!

http://onm.bnn.nl/page/interview/43459/Achter%20de%20schermen:%20De%20acteur

http://www.starguidecastingburo.nl/?tg=over_ons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hij kan zich inschrijven bij een castingsbureau.Dat kan gewoon op internet,je moet dan een wel foto's opsturen.
Ik weet dat je een castingsbureau on line hebt van Gtst en Onm van Nickelodeon weet ik het niet.
Ik ken iemand die is ingeschreven bij een castingsbureau en die heeft al verschillende reclamespotjes gedaan en een rolletje in Gtst!
Veel succes!