Ik ben op zoek naar een leuke piratenfilm voor het partijtje van mijn zoon. Ze zijn allemaal 7 en 8 jaar oud. Heeft iemand een idee??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (11)

Piet Piraat en het Zwaard van Zilvertand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De enigste die ik zo even kan bedenken zijn de Pirates of the Caribbean films. Naar mijn mening de beste piratenfilms. Alleen weet ik niet of ze echt geschikt zijn voor kinderen van 7/8 jaar.
Waarschijnlijk is het geen probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat is echt geen film voor die leeftijd . Die film is namelijk 12 jaar en ouder en daarbij met ondertiteling. Dan denk ik dat een piet piraat film leuker is.
Schateiland van de muppets
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien zullen ze piet piraat leuk vinden ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Peter Pan.
Had die niet een vete met Kapitein Haak? Jongens van die leeftijd vinden dat prachtig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa! Dat vinden ze leuk (kijk ik ook weleens met mijn groep 4, helemaal favoriet!)
Muppets had toch een film over een schateiland? Weet alleen niet meer hoe t heet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pippi Langkous' grote piratenavontuur/in Taka-Tuka-land:
De ouders van Tommy en Annika gaan op vakantie. Tommy en Annika blijven thuis en Pippi past op. Op een dag vinden ze op het strand een fles met daarin een bericht van Pippi's vader. Hij is gevangen genomen door een groep gemene piraten en hij heeft Pippi's hulp nodig. Tommy, Annika en Pippi stappen in een zelfgemaakt vliegtuig om Pippi's vader te bevrijden. Zal het lukken om de piraten te verslaan en Pippi's pappa mee te nemen naar Villa Kakelbont?
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
absoluut :) hartstikke leuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaaa + die wou ik ook zeggen! Die vond ik echt geweldig vroeger!!!!
Blackbeard's Ghost is een hele leuke kinder piratenfilm. Sterker nog, ik heb hem zelf ooit op mijn verjaardagsfeestje afgespeeld :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Roodbaard films. Heb ik zelf heel vaak gekeken :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De films van Piet Piraat. Doen het altijd goed.