Kennen jullie film over apocalypse/ zombies etc.

Met apocalypse bedoel ik het einde van de wereld etc. Ik hou heel veel van zombie films maar ken er helaas geen. Ik heb op google het een en ander bemachtigt, maar nu zou ik jullie willen vragen wat jullie zouden aanraden.

Mvg, Marc

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Carriers moet je ook zien.

Het beste antwoord

als je op imdb.com zoekt op keyword zombie of apocalypse, dan krijg je een hele lijst met soorten films, dus bijv.
voor het keyword zombie:

1. flesh-eating-zombie (84 titles - Shaun of the Dead (2004), ...)
2. zombie-violence (53 titles - 28 Weeks Later (2007), ...)
3. zombie-child (46 titles - Shaun of the Dead (2004), ...)
4. zombie-spoof (33 titles - Zombieland (2009), ...)
5. zombie-attack (28 titles
etc,etc,.

vanaf daar kan je verder klikken en vind je ongetwijfeld een film die je wilt zien.... en niet vergeten, het is wel 'zombie awareness month', deze maand!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartstikke bedankt! Morgen heb ik tijd zat, zal ik het eens uitgebreid uitzoeken wat jullie suggereren. +

Andere antwoorden (8)

Voor het einde van de wereld moet je 2012 hebben.

Zoek een som IMDb.com naar zombies
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen zombies daar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan zoek je niet goed vriend kijk maar naar de post van bananeman
28 days later!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Resident Evil (zijn er 4)
28 days later
28 weeks later
Zoek eens op George A. Romero, maker van o.a. Dawn of the Dead.
Book of Eli.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank u, ik zal zowieso de films met 24 gaan kijken, aangezien jullue die allen aanbecelen. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oops niet gekeken naar mijn bericht voordat ik hem poste... Pardon
Kimath
12 jaar geleden
Die films zijn echt goed, ik weet er zo snel niet meer, maar bananenman gaf ook nog goeie tips.
Persoonlijk vond ik de film "dawn of the dead "een goede zombiesfilm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- Planet terror, een enigszins komische maar vooral hele brute/ lompe film over zombies

- Silent hill n.a.v. het computerspel

- Zombieland met oa. Woody Harrelson, persoonlijk één van mijn favorieten.

- Shaun of the dead met Simon Pegg en Nick frost, een briljante Engelse zombie komedie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt (;
-The book of Eli, post apocolyptische film met Denzel Washington
-Night of the Living Dead, Dawn of the Dead en Day of the Dead, klassiekers van John A. Romero (de originele zijn beter dan de remakes trouwens)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
resident evil is ook een goeie volgens mij kan je daar de hele serie drie delen heel goedkoop krijgen
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Zijn 4 delen in totaal trouwens. Tijdje terug nog een nieuwe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
;)
''The Road'' moet je dan ook zien.

En verder is Dawn of the Dead dé zombie film. Diary of the dead is ook goed.

Knowing is ook een mooie apocalyptische film.

Toegevoegd na 1 dag:
I Am Legend ken je denk ik al wel. Maar dat is ook een echte Apocalypse film.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ty!