via onderstaande link vind je de te verwachten films voor 2011.
Het wordt geregeld aangevuld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha, die RainiervanEs;

Een definitieve lijst met alle filmpremieres van 2011 is helaas op zijn vroegst pas op 31 december beschikbaar. Er zullen namelijk altijd films zijn die door bijvoorbeeld problemen met de productie of de financiering niet op tijd klaar zijn. Ook worden lang niet alle films die in de bioscoop komen met veel publiciteit aangekondigd.