hoe heet deze film

film over gezin, waarvan oudere zoon met een vrouw trouwt/of gaat trouwen. De oudere zoon komt bij auto ongeluk om het leven, waardoor de jongere zoon met deze vrouw moet trouwen, volgens geloofsregels waar dit gezin in gelooft. De jongere zoon is minderjarig.

is hele poos geleden dat ik deze film op tv heb gezien, al wel minstens 10 jaar geleden denk ik. Weet nog wel dat het een blonde vrouw was, die eerst niks van dat geloof van die mensen moest hebben, maar toen ze uiteindelij trouwde met die jongere zoon toch enigzins aan het denken werd gezet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Denk dat je holy matrimony bedoelt? Een film uit 1994
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankjewel, dit was de film die ik zocht