Ik zoek een bepaalde film (zie uitleg) (Horror)

Het is een horrorfilm, volgensmij een Japanse. Ik weet nog dat er een meisje in een studio werd uitgenodigd, waar werd afgeteld tot ze doodging. Want iemand had haar van tevoren gebeld? Hoelaat ze dood zou gaan. Herkent iemand dit?

Toegevoegd na 16 minuten:
Nee mensen, niet The Ring, een JAPANSE film :)

Toegevoegd na 19 minuten:
Laat maar, ik heb het zelf al gevonden. Het is Ju-On : The Grudge 2.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe heet die vrouw op dat plaatje? :D ze ziet er wel goed uit :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ayumi Hamasaki, japanse zangeres

Het beste antwoord

Ik dacht even dat je " One missed call" bedoelde (2008).
Een remake van de Japanse film "Chakusin Ari"(2003).
Mensen krijgen een telefoontje met de details over hun dood( datum/ plaats/oorzaak) en dan gaan ze ook echt zo dood.
Goeie film! Aanrader!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het was m niet, maar wel bedankt voor die film!

Andere antwoorden (3)

THE ring .

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=_nLt6bUVoCQ&feature=youtube_gdata_player

Toegevoegd na 48 minuten:
THE sign
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Ring is toch engels?
Idd the ring, mensen worden daar opgebelt dat ze nog 24 uur te leven hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou de ring kunnen zijn. De japanse versie van "the Ring" heet "Ringu" Ik heb alleen de Amerikaanse gezien; nadat je een videoband hebt gekeken gaat de telefoon en dan leef je nog maar zoveel tijd...
Maar helaas zijn er meer horror films die met een "countdown" werken.