wat kan ik doen?! ik wou net een film downloaden maar hij begon niet eens met downloaden

het lag niet aan de film zelf want ik heb daar nog wat films geprobeerd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Misschien heb je geen seeders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mensen die de film uploaden.
tenminste als je via torrents download dan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een torrent website wordt altijd aangegeven wat de 'conditie' van een torrent is. Het draait daarbij om het aantal 'seeders' (aanbieders die het bestand compleet hebben), ten opzichte van het aantal 'leechers' (downloaders). Hoe meer seeders er zijn, hoe sneller je bestand binnen is. Bij een 'ongezonde' torrent kan het dagen duren voordat een bestand binnen is. http://www.pepermunt.net/software/torrents-downloaden.html
De zelfde film op een andere site downloaden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk ook geen seeders
moet ff kijke rechts van download ofdat er seeders zijn