tot wanneer draait gooische vrouwen de film in de bioscoop?

ik zou dat er fijn vinden om te weten.
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt er vanaf hoe goed de film loopt, als er per dag 1 miljoen mensen in de bioscoop naar die film gaan, is het logisch dat deze vlug in de mediatheek en de videoshop komt!

Antwoorden (2)

Niet zo vreselijk lang want over een paar maanden komt de DVD al uit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan tot wanneer de bezoekers blijven komen. Sowieso nog een maand aangezien dit een ontzettend populaire film is. Zodra de bezoekersaantallen te laag zijn gaat de film meestal uit het 'assortiment'. Veel plezier!