Hoe heet deze film ook al weer? trailer pas geleden op youtube gezien, maar ben de naam vergeten. De film is gemaakt tussen ong. 2008&2010.

Het gaat over een familie/vrienden. Iedereen is jaloers op hun, ze leven alleen in een tv serie/soap over hun leven. Het is dus een film alleen ze leven in de film in een soap. Beetje verwarrend ;) Ze hebben alles, auto's villa etc. Maar zijn toch niet helemaal gelukkig. De trailer is blijven hangen, maar ben de naam kwijt. Heb overal al gezocht, op internet. Weet iemand de naam toevallig?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

The Joneses: http://www.cinema.nl/artikelen/6534125/reclamegezin-verleidt-buren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Modern Family ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Truman Show ?

Toegevoegd na 53 seconden:
Oh nee die is wel wat ouder..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stephord Wifes