Hoe heten liedjes uit de nieuwe film Honey 2? Er zit specifiek 1 liedje in met iets van Poison ofzo.. vond die heel leuk maar weet niet hoe hij heet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Dit zijn de liedjes uit Honey 2. Waarschijnlijk staat hij hier tussen, zou graag zelf voor je willen checken, maar zoals je ziet wordt dit veel zoekwerk ;-)

# "Gimme the Light"
Door Sean Paul

# "React"
Door Erick Sermon featuring Redman

# "4ever"
Door Lil' Mo (featuring Fabolous)

# "Now Ride"
Door Fabolous

# "I'm Good"
Door 'Blaque'

# "Hurt Sumthin'"
Door Missy 'Misdemeanor' Elliott (as Missy Elliott)

# "Into You"
Door Ronald Lapreed, Lionel Richie

# "Still Searchin'"
Door Damien Marley featuring Stephen Marley, Yamie Bolo

# "Is It All Over My Face"
Door Loose Joints

# "Guajira (I Love U 2 Much)"
Door Yerba Buena

# "Thugman"
Door Tweet (featuring Missy 'Misdemeanor' Elliott (as Missy Elliott))

# "No More Drama"
Door Mary J. Blige

# "Closer"
Door Goapele

# "It's a Party"
Door Tamia

# "The Way I Am"
Door Knoc-Turn'Al

# "Know Your Way"
Door Ebony Alleyna

# "Rule"
Door Nas (as NAS) featuring Amerie

# "On the Wall"
Door Fats

# "Missing You"
Door K Young

# "Think of You"
Door Amerie

# "Let It Go"

# "J-A-D-A"
Door Jadakiss and Sheek

# "My Block"
Door Zal

# "Sexy"
Door Shawn Desman

# "Honey"
Door 3rd Storee

# "Hypnotic"
Door Tweet

# "Hot"
Door Ginuwine

# "Ooh Wee"
Door K Young

# "Booty Shake"

# "I Believe"
Door Yolanda Adams

# "Body Talk"
Door K Young

# Ooh-Wee"
Door Mark Ronson (featuring Ghostface Killah, Nate Dogg, Saigon & Trife Da God (as Trife)

Toegevoegd na 1 dag:
Okay, dit blijken dus de liedjes uit de eerste Honey film te zijn. Sorry hier voor.

Ik heb er een aantal gevonden die worden gebruikt in de 2de film.

1. Nelly ft. Keri hilston - Live Tonight
2. Rooftop - Set it on fire
3. Freak - Estelle ft. Kardinal Offishall
4. Far East Movement - Like A G6
5. Alexis Jordan - Happiness
6. La Roux BulletProof
7. Major Lazer - Pon de floor
8. Alexis Jordan - Happiness
9. The Thing Things - That's not my name
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, dit zijn de nummers uit Honey 1, kijk maar: http://www.imdb.com/title/tt0322589/soundtrack
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okay, dan klopt de website waar ik heb gekeken niet ;-) http://uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=20110615143604AAYiH34 Ik ga wel even verder zoeken....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nope, die kwam ik inderdaad ook tegen maar zag zoveel oude nummers er tussen staan dat t haast niet kon. Een complete tracklist van Honey 2 kan ik echter tot nu toe niet vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik ook niet helaas. Ik heb mijn antwoord bewerkt en er een aantal geplaatst die er wel in voor komen. Bedankt voor het melden njits, anders had ik het zelf niet eens gezien....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha In ieder geval bedankt voor het zoeken, daar kwam ik dus ook op uit... Helaas kon ook ik het nergens op internet vinden:(:(
In ieder geval deze:

1. Nelly ft. Keri hilson - Live Tonight
2. Rooftop - Set it on fire
3. Freak - Estelle ft. Kardinal Offishall
4. Far East Movement - Like A G6
5. Alexis Jordan - Happiness
6. La Roux - BulletProof