Zijn er nummers van de Rockband System of a Down ooit opgenomen in de soundtrack van een film? Welke films? Is er een lijst met opgenomen nummers?

Ik zou graag zien hoe in een film ze deze nummer hebben verwerkt, aangezien ik zelf wel eens korte filmpjes maak van films gecombineerd met hun nummers.

Dus een soort van lijst waarin je alle nummers ziet die ooit zijn gebruikt in TV, Film etc

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

In de film Scream 3 werd het nummer Spiders gebruikt.

Hier is de IMDB pagina: http://www.imdb.com/name/nm1500632/
Ze hebben nog een paar nummers in video games, en een paar films die mij niet bekend voorkomen.

Toegevoegd na 4 minuten:
nog een paar films (naam film - nummer):
Disturbia - Lonely Day
Ararat - P.L.U.C.K
Not Another Teen Movie - The Metro
Dracula 2000 - The Metro
Blair Witch 2 - Mind
Heavy Metal 2000 (anime) - Storaged

en de documentaire Screamers http://www.imdb.com/title/tt0823668/
De band System of a Down word gevolgd tijdens hun tour door Europa. Hier zitten uiteraard veel nummers in :P
Kimath
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zal wel te vinden zijn op wikipedia, zoek voor system of a down.
Onderaan de pagina vind je dan vaak soundtracks en dergelijke.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gedaan, ook nog elk album individueel. Engels en Nederlands. Niet gevonden