Welke films zijn er nog meer in de stijl van House of flying daggers, Hero, Crouching Tiger Hidden Dragon, etc.?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

The Banquet is dan wel een leuke, een iets minder goeie (vind ik) maar past wel in dit rijtje is 'Chocolate'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn favorieten zijn:

The bulletproof monk,
TaiChi master
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ong bak, waar ondertussen al 3 delen van zijn uitgebracht. Deel 1 en deel 2 zijn het beste. Misschien Red Cliff al is dat meer een oorlogsepos. En dan zou je ook nog kunnen kijken naar Azumi. Ik heb de links bijgevoegd