Gratis series kijken op de ipod touch

Is er een site waarop je gratis vanaf de ipod series zoals glee en how do i met your mother kan terugkijken? Ik ken wel een paar sites maar als ik op de ipod touch zit dan doen die sites het niet. Het maakt trouwens niet uit als er geen nederlandse ondertiteling is

Weet jij het antwoord?

/2500

Waarschijnlijk heel moeilijk om te vinden omdat een Apple product geen flash ondersteunt

Over het algemeen; Nee. Veel van die sites maken gebruik van Flash of bestandsformaten die Apple niet wil afspelen. Je zult ze moeten downloaden (Foei! Mag niet! Ik gebruik DownloadHelper, is een addon op Firefox), converteren naar .mp4 bestanden en dan via Itunes er op laten zetten.

Je gaat naar de site www.spcentral.nl daar staat alles zoals south park, Simpsons, family guy en je hebt geen flash back player nodig ( alleen voor iPod iPhone iPad

Je hebt ook de app uitzending gemist, dit gaat helaas wel alleen over Nederland 1, 2 en 3. Maar als daar dus een film op is geweest kun je hem wel op je iPod kijken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100